Sıkça Sorulan Sorular
FIRSATLARDAN NASIL HABERDAR OLABİLİRİM?
Kampanya, indirim ve özel fırsatlardan haberdar olmak için, sitemizde bulunan “Bizden Haber Alın” alanına e-posta adresinizi girerek bültenimize abone olabilirsiniz.
ÜRÜNLERİ NASIL YIKAMALIYIM?
Ürünlerinizin uzun ömürlü olması için 30-40°C'de hassas yıkama önerilir. Ağartıcı ve güçlü kimyasalların kullanımı tavsiye edilmez.
Ürünlerin renkleri solma yapar mı?
Ürünlerimizde reaktif boya teknolojisi kullanılmaktadır. Bu sayede renkler kumaşa güçlü bir şekilde bağlanır ve uzun ömürlü olur. Ancak, renklerin canlılığını korumak için ürünlerinizi doğrudan güneş ışığında uzun süre bırakmamanız ve yıkama talimatlarına uygun şekilde temizlemeniz önerilir.
Ürünler çekme yapar mı?
Ürünlerimiz, yüksek kaliteli pamuk iplikleri ve kontrollü üretim süreci sayesinde minimum çekme oranına sahiptir.
Nevresim takımını kurutma makinesinde hangi programda kurutmalıyım?
Ürünlerimizin uzun ömürlü olması için düşük ısıda ve hassas programda kurutulması önerilir. Yüksek ısı renk solmasına ve kumaşın sertleşmesine neden olabilir. En iyi sonuç için hafif nemliyken çıkarıp asarak kurutabilirsiniz.
Siparişimi verdim, nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza bir takip numarası gönderilecektir. Bu numara ile ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden gönderinizi kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Evet, siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kullanılmamış ürünler için değişim işlemi yapılabilmektedir.
Hangi ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir?
Yıkama talimatlarına uyulmadan yapılan bakım işlemleri nedeniyle oluşan hasarlar kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden, bu tür iadeler kabul edilmemektedir.
Ürün kaynaklı bir sorun yaşamanız durumunda, WhatsApp iletişim hattımız (0 532 113 08 00) üzerinden görseller ile birlikte bizimle iletişime geçebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan bilgiler doğrultusunda ürününüz incelemeye alınacaktır.
İnceleme sonucunda elde edilen değerlendirme, sizinle iletişime geçtiğiniz kanal üzerinden paylaşılacaktır. Sorunun kullanıcı kaynaklı olması durumunda bilgilendirme yapılırken, üretim kaynaklı bir hata tespit edilirse ürün değişimi sağlanacaktır.
cozyhome.com.tr ‘den aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Üyelik ile verilen siparişler için:
Hesabınıza giriş yaparak Siparişlerim bölümüne gidiniz. İade etmek istediğiniz siparişin yanındaki "İade" butonuna tıklayarak, iade talebinizi oluşturabilirsiniz. Talep sırasında, iade etmek istediğiniz ürünleri, iade nedenini ve paketinizin teslim alınmasını istediğiniz adresi belirtmeniz gerekmektedir.
Üyeliksiz verilen siparişler için:
İade veya değişim talebinizi, WhatsApp iletişim hattımız (0 532 113 08 00) üzerinden bizimle paylaşmanız gerekmektedir.
Önemli Bilgilendirme:
Talep açılmadan gönderilen iade ve değişim işlemleri, sistem tarafından onaylanmadığından ücret iadeleri beklemeye alınmaktadır. Yasal süresi aşılmış ve tarafımıza bildirilmeyen iade talepleri geçersiz sayılacaktır.
İade ettiğim ürün/ürünlerin bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?
İade ettiğiniz ürünler, tarafımıza belirtilen kargo kodları ile ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde ödeme, bankanız aracılığıyla hesabınıza aktarılmaktadır.
Önemli Not: Bankaların işlem süreleri değişkenlik gösterebilir. Geri ödemenizin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
COZY HOME’UN FİZİKSEL MAĞAZASI VAR MI?
Cozy Home, şu anda yalnızca çevrimiçi olarak hizmet vermektedir. Ürünlerimizi 7/24 web sitemizden inceleyebilir ve kolayca sipariş verebilirsiniz. Fiziksel mağazamız bulunmamaktadır.
Size nasıl ulaşabilirim?
📍 Adres: Hacıeyüplü, 3125. Sk. No:8, 20050 Merkezefendi/Denizli
📞 Telefon: +90 532 113 08 00
📧 E-Posta: info@cozyhome.com.tr
📲 Instagram: @cozyhomecomtr